Feb 6, 2010

Dijat kaptunk!



Ezt a díjat 3 embertől kaptuk: Zsófitól, Évától és Gabessztől. Nagyon szépen köszönjük, hogy ránk is gondoltatok!

Bár a díjat ketten kaptuk anyummal, egyedül(Kinga) fogok eleget tenni a szabályzatnak, s írni magamról. Remélem nem gond.
A 3 embertől kapott díj 3 különböző szabályzattal jár, így gondoltam ötvözöm őket, írok néhány dolgot magamról és egy üzenetet azoknak, akiknek átadom.
Az első alpontot magamról ki is hagyom, hogy imádok gyöngyözni, ez egyértelmű:) Megpróbálok olyasmiket írni, amiket nem tudok rólam.

1. Régi nagy szerelmem (még a gyöngyök előtt) a versenytánc volt. 4 évig táncoltam, s most már lassan 4 éve abba is hagytam, de azóta is hiányzik az életemből. Nem feltétlenül a tánc, hanem a rendszeres edzések: az, hogy volt valami, ami éveken át taglalta az időt (hétfő-szerda-péntek edzés), amit nem akkor csináltam, mikor feltétlenül jól esik, de nem is minden nap, mint pl. a suli.
Mostanra csak az maradt az egészből, hogy imádok balettet nézni, meg néhanapján elmegyek egy-egy társasági tánc órára.

2. Igazi székely kislány vagyok, mert szenvedélyesen szeretem a hideget és a havat. Legizgalmasabb időjárás, amit el tudok képzelni, az a hóvihar. Gyanúm szerint ezt a temesvári gyenge telek hozták ki belőlem, nagyon hiányzik a jó, egészséges, otthoni -30 fok. Ennek megfelelően a nagy álom-hely számomra Alaszka, esetleg British Columbia, sőt, látogatás szintjén még Szibériát is kipróbálnám.

3. Nagyon érdekelnek a kultúrákra vonatkozó dolgok. Ez alatt értem pl. a kül. népek öltözködési jellegzetességei(mint pl. az orosz prémsapkák meg muffok, vagy a barokk fodorgallérok, a kimonok, stb), egyes kultúrák jelképei és legendái(pl. a kelta népmesék és motívumok, az azték formavilág, stb) meg persze a régi ékszerek(mint pl. amilyenekkel a Tudors című sorozat van tele, csak persze eredetiben jobban érdekelne, bár a formavilága így is inspiráló).
Ha nagyon sok pénzem lenne, biztosan nagy régiséggyűjtő lennék.

4. Nagy álmom, hogy egy nagyot kiránduljak térdig érő hóban egy nagy hátizsákkal a hátamon (lehetőleg hóviharban) és a végén megérkezzek egy jól kifűtött házikóba, kandallóval, s onnan nézzem a vihart az erdő kellős közepén.

5. Nagyon szeretem az irodalmat, legyen az klasszikus, vagy modern, bármi jöhet(a bestseller magát olvastató könyveken kívül). Az egyetlen kritérium, hogy értékes legyen. Ebben is, mint minden másban, szeretem a különlegeset, a meghökkentőt. Úgy gondolom, hogy az, hogy egy ember mit olvas nagyban meghatározza és jellemzi is egyben az egyéniséget, akárcsak az, hogy milyen zenét hallgat, milyen filmeket néz szívesen.

6. Gyakran elhamarkodottan ítélek, ezért sokszor csalódom pozitívan. Fő az optimizmus:)


Akiknek pedig átadom a díjat:
Dalma
Zsófika
Réka
Erika
Gini

Az üzenetem nektek pedig az, hogy sok-sok hasonlóan szép és eredeti ékszert készítsetek, mert én nagyon szeretem nézegetni mások lenyűgöző munkáit:)

4 comments:

  1. Kinga, köszi hogy válaszoltál. Érdekes dolgokat tudtunk meg rólad!

    ReplyDelete
  2. En koszonom a felkerest, es a dijat Gabessz!:)

    ReplyDelete
  3. Köszönöm, Kinga :)
    Szorítok az álmod valóra válásához... merész :)
    én legszívebben mackó hátába bújnék és átaludnám a telet. ;)

    ReplyDelete
  4. Koszi szepen, Gini!:)
    Hat, en azert a mackotol tavol szeretem tudni magam:D

    ReplyDelete