Apr 8, 2012

De rég terveztem ezt....

Nagyon rég... legalább egy éve, ha nem több, el akarom készíteni a fűzésmintáját ennek a medálnak. Elég sok lépés meg gyöngy van, ezért nem akartam kézzel rajzolni. Nameg gondoltam, legyen kicsit profisabb. Ez azt eredményezte, hogy ma egész nap ezt csináltuk a barátommal. Még szerencse, hogy jól tudja használni az AutoCAD-ot, és tengernyi a türelme... Ha rajtam múlott volna, sose készül el.
Na, szóval itt van első (és lehet, egyben utolsó is), számítógépen rajzolt mintám. 

Ha valaki megfűzi, nagyon szeretném, ha elmondaná, mennyire volt követhető a rajz!

(A képet jobb letölteni, s kinagyítani, mert jobban látszik úgy)

Nameg:
Kellemes Húsvéti Ünnepeket Kívánok Mindenkinek! :)

(Így néz ki a mi kis temesvári Húsvétunk) :)

3 comments:

  1. Köszi a mintát és szép ünnepet nektek!

    ReplyDelete
  2. Koszonom a mintat en is!:) Igerem majd irok mikor megfuztem az elso ilyen medalomat!:) Es utolag is Alldott unnepet!

    ReplyDelete
  3. Előre is köszönöm :)
    Jaj, s természetesen, ha tudok szívesen segítek, ha valahol nem érthető. (Fogalmam nincs, mennyire lehet követni...) :)

    ReplyDelete