Apr 30, 2011

Egyebek...

 Nos, ez már elég összevissza, régebbi, meg újabb...

Ezt a karkötőt anyu művelte. Mikor megláttam, egyből beleszerettem :). Ilyen nekem is lesz.




Ez is anyu egy régebbi, lefotózatlan munkája. Jó kis nyári darab.



Ez a freeform befoglalásom második darabja. Eleinte nagyon nem tetszettek a színei, de mikor elkészült láncostól, mindenestől, egészen megszerettem.



A következő pedig az anyu borostyános nyakéke, ami megérdemelte az újrafotózást. Már tettem fel erről képet, de azon nem látszik a napsütés benne.



Ezt pedig elkészítettem újra. Egész pozitívan fogadta a vásárlóközösség a masnis darabokat, így készítettem még egyet ebből a pár fülcsiből. Gondoltam, megmutatom viselve is.

2 comments:

  1. Nem csodalom ha tetszenek a masnis fulcsik a vasarloknak, nekem is! de nagyon..szuperek!

    ReplyDelete
  2. Mindegyik nagyon nagyon tetszik, befuto a freeform kari....

    ReplyDelete