May 2, 2011

Hajbavalók, egy pár fülcsi, egy Caprichos és három Bovaryné

Ezeket a csatocskákat  magamnak készítettem. Az ecélra kitalált csattalapok még sajnos nem jöttek meg, így ideiglenes megoldással szereltem fel őket. Elég gyerekesek, de nekem tetszenek.:)



Ez pedig a menyasszonyi hajdísz. Ilyenre sikerült. Na, most egy darabig nem akarok fehér gyöngyöt látni...




Ezek a fülcsik is nekem készültek :) ... Egy matróz-csíkos blúzomhoz találtam ki, bár szerintem nagyon sokat fogom hordani... ilyen bubble-gyűrű-őrület után bubble-fülcsi-őrület... Már készült más színben is.



Smoked Topaz Caprichos szettben... :) ...persze Bovarynével...



Ez pedig még két másik Bovaryné. Nagyon élvezem fűzni, mint a mellékelt ábra mutatja...

4 comments:

  1. Alom szep lett a menyasszonyi hajdisz! (meg a tobbi is de az a csucs!:)

    ReplyDelete
  2. Gyönyörűek!!!!! A hajdísz különösen tetszik!!

    ReplyDelete